Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia wynosi zwykle średnio 2-7 dni roboczych (czas od potwierdzenia do dostarczenia).
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
Dostępność produktów
Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej, niektóre mamy dostępne od razu w naszym magazynie, inne są do sprowadzenia. Bywają jednak przypadki że danego produktu którego nie posiadamy u nas w magazynie nie możemy juz sprowadzić od dystrybutora. Zdarza się to stosunkowo rzadko i staramy się bardzo unikać takich sytuacji. Jeżeli takowa wystąpi klient jest na bieżąco informowany, proponujemy produkt zamienny, często z przyznanym na tą okoliczność dodatkowym rabatem .
Jak należy rozumieć stany dostępności towarów:
DOSTĘPNY - Towar znajduje się na stanie naszego magazynu i zostanie wysłany niezwłoczne.
NA ZAMÓWIENIE. Produkt na stanie magazynu dystrybutora. Dostawa w ciągu kilku dni - Towar wg. naszej wiedzy znajduje się aktualnie na stanie magazynu dystrybutora i zostanie niezwłocznie sprowadzony pod złożone zamówienie. Czas sprowadzenia to zwykle ok. 2-4 dni. Istnieje niewielka możliwość braku towaru.
NA ZAMÓWIENIE. Dostępność nie jest gwarantowana. Produkt nie znajduje się na stanie magazynu - Towar znajduje się prawdopodobnie na stanie magazynu dystrybutora i po potwierdzeniu zostanie niezwłocznie sprowadzony pod złożone zamówienie. Czas sprowadzenia to zwykle ok. 2-4 dni. Dotyczy zazwyczaj rzadziej zamawianych produktów. Istnieje możliwość braku towaru, dlatego sugerujemy płatność za pobraniem lub przelewem po potwierdzeniu dostępności.
PRZEDSPRZEDAŻ. Dostawa do ... dni - Towar aktualnie nie znajduje się na naszym magazynie ani na magazynie dystrybutora. Mamy pewną informację że jest w trakcie dostawy i będzie dostępny w czasie ... dni. Można dokonywać zakupu, ale należy się liczyć z dłuższym czasem oczekiwania.
SPODZIEWANA DOSTAWA - Towar aktualnie nie znajduje się na naszym magazynie ani na magazynie dystrybutora. Mamy informację że jest w trakcie dostawy i będzie dostępny w niedługim, ale bliżej nieokreślonym czasie. Klient może kliknąć w ofercie na napis "powiadom o dostępności" i wprowadzić swój email. W momencie wejścia towaru na stan zostanie automatycznie powiadomiony.
BRAK TOWARU - Jeżeli oferta wyświetla się z takim stanem to znaczy ze towar nie jest aktualnie dostępny, ale zależy nam na nim i postaramy się aby jak najszybciej, ale w bliżej nieokreślonym czasie znów był w ofercie. Klient może kliknąć w ofercie na napis "powiadom o dostępności" i wprowadzić swój email. W momencie wejścia towaru na stan zostanie automatycznie powiadomiony.
Jak finalizować zakup?
Po wybraniu interesujących Cię produktów i umieszczeniu ich w koszyku należy wypełnić formularz zamówienia. Wymagane jest podanie danych osobowych, w tym adresu oraz telefonu, gdyż gwarantuje to należyte wywiązanie się z zobowiązania przez nas i zrealizowanie Twojego zamówienia. Ważne, ale jednocześnie proste, jest odpowiednie zdefiniowanie formy przesyłki oraz metody płatności (pobranie pocztowe lub przedpłata na konto, rodzaj paczki, typ spedytora).
Po wypełnieniu formularza należy potwierdzić wolę dokonania zakupu, a następnie zostaje wyświetlone twoje zamówienie. Po sprawdzeniu poprawności możesz ostatecznie potwierdzić zakup.
Na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, bądź nie otrzymania potwierdzenia w ciągu 24 godzin od dokonania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny +48 888 588 167 lub mailowy tanieagd@home.pl.
Koszt i rodzaj dostawy
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Paczkomaty InPost. Informacja o koszcie i rodzaju dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu' podczas składania zamówienia, przed zatwierdzeniem - z możliwością wyboru proponowanego wariantu.
Do wyboru jest możliwość opłacenia paczki płatnością elektroniczną, przelewem bankowym lub dostawa "za pobraniem". Dane do przelewu otrzymujecie Państwo w mailu potwierdzającym akceptację zamówienia.
Koszt przesyłki zależny jest od wagi paczki. System wylicza koszt indywidualnie dla każdego zamówienia.
Przeciętny koszt przesyłki w Polsce:
- Paczka w RUCHu przelew (tylko niewielkie przedmioty) - 7.99zł
- Paczkomat InPost - od 8,60zł
- Kurier DPD lub InPost, przelew, do 30kg - od 12zł (przeciętnie 14zł brutto)
- Kurier DPD lub InPost, pobraniowa, do 30kg - od 16zł (przeciętnie 18zł brutto)
Odbiór osobisty
Każdy towar można także odebrać osobiście w Warszawie na ul. Ordona 3 (niebieski budynek Roche / Celsa) w godz. 10-17 po wcześniejszym umówieniu się. >szczegóły dojazdu<. Płatność wyłącznie przez konto bankowe. Można dokonać płatności na miejscu przelewem, np. na telefon. Nie dysponujemy terminalem płatniczym.
Gwarancja i serwis towarów
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu zgłoszenia reklamacyjnego. Odsyłany artykuł musi posiadać dołączone pisemne zgłoszenie reklamacyjne, kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona) oraz/lub dowód zakupu. Musi być bezwzględnie prawidłowo zabezpieczony do transportu. Szczegółowe warunki: Załącznik 5 - Gwarancja, zwroty, reklamacje, odstąpienie od umowy
Informujemy, że jeśli jesteś konsumentem możesz skorzystać z platformy internetowego rozstrzygania sporów ODR. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Adres naszej poczty elektronicznej do pierwszego kontaktu to: tanieagd@home.pl
Informacja o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
Nie należy umieszczać zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (dalej: zużytego sprzętu) łącznie z innymi odpadami.
Posiadacz zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych jest obowiązany do przekazania go zbierającemu zużyty sprzęt lub podmiotowi uprawnionemu do zbierania zużytego sprzętu.
Sprzedawca obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w punkcie sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany – zużyty sprzęt Sprzedawca przyjmuje pod adresem: KUBBART - Jakub Bartnicki , ul. Juliusza Konstantego Ordona 3, magazyn "TANIEAGD.PL", 01-237 Warszawa
Sprzedawca, dostarczając Klientowi sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony. Chęć przekazania Sprzedawcy zużytego sprzętu w w/w przypadku proszę zgłaszać na przykład w następujący sposób: mailowo na adres tanieagd@home.pl lub telefonicznie pod numerem +48 888 588 167 w godz 11-16, pon-pt.
Punkty zbierania zużytego sprzętu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej: Punkty odbioru zużytego sprzętu elektrycznego
Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.
Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.
Towar jest pakowany w odpowiedni sposób.
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT na firmę. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.
Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.